שיווק
תחזוקה ובניה של אתרי יוטיוב היא תהליך גרפי, טקטי ואסטרטגי לטווח הארוך, אותו יש לנהל בהתאם למטרות המקצועיות. כמובן שכל אחד מסתכל על יוטיוב והפייסבוק באופן אחר, לכל אחד יש צרכים ומטרות אחרות - ולכל אחד סגנון אחר. אז איך כולם עושים סרט ויראלי?כחלק מתהליך שיווק בישראל פועלים כ-40משרדי פרסום מובילים בתחום העברת מסרים אל קהל היעד ביוטיוב עם תוכנות עריכה מתקדמות לצורך הפקת סרטי תלת מימד, מצרפים אותם גם לפייסבוק ורשתות חברתיות אחרות לצורך השגת מטרות שיווקיות ותדמיתיות.
המנהלים תקציבי פרסום בהיקף שנע בין 60 ל-470 מיליון ש"ח לשנהלפחות (ע"פ סקר של יפעת)
תחום הפרסום וה-שיווק בונה מותגים ותהליכים אסטרטגיים הבאים לידי ביטוי באמצעי המדיה והעברת המסרים ע"י הפקת סרט ויראלי, ובנקודות המגע עם הצרכן הסופי. המטרה היא להעלות את המודעות של המוצר/שירות והעלאת התדמית של המוצר.
שיווק חברתי ברשת נהיה תחרותי מאוד, עם זאת חברות הפרסום יצירתיים מאוד ונותנים את הפייט הראוי למחריהם באינטנטרנט
תחום הפרסום משרת את המוצר על ידי בניית מותג הנמדד בפרמטרים תדמיתיים ומכירתיים (העלאת תדמית ומכירות).
תחום הפעילות שלי:
שיווק, תלת מימד הפקת סרטי תלת מימד בניית טמפלייטים באפטר או מדריכים לפוטושופ למתחילים